Alla inlägg under juni 2013

Av Malin och Bea - 30 juni 2013 17:04

Tjenna!!! Idag så har jag varit på rusta och handlat saker till mitt rum! Jag kanske kan göra en room tour imorgon ( även fast rummet inte är så stort ). Men nu sitter jag och kollar på Sune i Grekland, snart är den slut och då ska jag titta på pitch perfekt! =)
Ps: Några personer som är med i början av Sune i Grekland känner jag!

Av Malin och Bea - 23 juni 2013 23:20

Idag har jag haft jo få se ...... TRÅKIGT
Har suttit lite vid datan typ 20min sen bada jag. Sen såg jag på Dumma mej vill se 2an. Men den är inte ute. Läste lite ur min bok som heter Dansa i snön skriven av Jean Little. Det var det jag har gjort idag

-Bea ®

Av Malin och Bea - 17 juni 2013 21:26

Allså hej och god dag idag har jag varit med Cassie. Jag är glad att vi skulle åka och bada jippie. Men när hon skulle säta på sej sina bad brallor så vips så börja hon ja ni vet det händer i puberteten så hon börja gap skratta. Jag med men det var så typiskt och då får man inte bada så då var det raka vägen hem. BYE:-)

Av Malin och Bea - 13 juni 2013 22:00

Hej nu har jag inte bloggat på jätte länge ,men jag kan liksom inte ladda upp några bilder :-(. Det har blivit dåligt med den appen. Aja idag var det skolavslutningen jag ville ladda upo en bild på men men näääää "Det har inträfat ett fel" så står det typ. Imorron ska jag och bada med Cassie i min klass på badet jippi.

Av Malin och Bea - 12 juni 2013 15:59

Imorgon är det skolavslutning på vår skola! Kanske lägger ut en bild på mina och Bea's kläder som vi ska ha på oss imorgon!

-Malin :))

PS:

Av Malin och Bea - 8 juni 2013 17:56

Det var jag som la in inlägget innan. Jag borde bli bättre på att skriva vem det är som skriver inläggen!

-Malin!

Av Malin och Bea - 8 juni 2013 17:54

Just nu är jag på landet! (hos mina mormor och morfar). Vi kom idag och ska åka hem imorgon, nu sitter jag i soffan och ska snart äta. Lite senare i kväll ska jag få räkor! MUMS!

Presentation


Två tjejer en blogg

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 One Direction
 Backstreet Boys
 The Wanted
 Little Mix
 Spice Girls
 The Beatles

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards